خدمات اینترنتی جامع (فریمان )

همفکری و تعامل کمک به یکدیگر

خدمات اینترنتی جامع (فریمان )

همفکری و تعامل کمک به یکدیگر

چرا خودم را یک معتاد معرفی می کنم

شاید هنوز فرایند بهبودی را نپذیرفته و تمایل به پاکی نداشته باشیم و مستقیما" تحت اجبار در جلسات شرکت داشته باشیم وهنوز خواسته ها و دستاویزهایی در فکر بسته داشته باشیم ولی با شروع قدمها راه جدیدی را آغاز می کنیم وبا اصولی چون تسلیم + صداقت+ پذیرا شدن آشنا شده و بیشتر بیماری اعتیاد را می پذیریم . 
هنوز هم من همان معتاد هستم ولی نه یک معتاد مصرف کننده 


در اوایل بهبودی از این کار ترس داشتم و این ترس مانع من
 می شد که خودم به عنوان معتاد در گروه معرفی کنم ولی با کارکرد قدم ها این ترس جای خودش را به ایمان داد در گذشته مواد مخدر مصرف می کردم و آن را انکار می کردم ولی اکنون مصرف کننده نیستم و از معرفی خودم به عنوان معتاد هیچ واهمه و ترسی ندارم و به دنبال اصلاح رفتارهای معتاد گونه ام هستم 

چرا خودمون را معتاد معرفی میکنیم؟
میم اول معتاد بخاطر مصرف نکردن مواد مخدر

عین دوم معتاد بخاطر درس عبرت گرفتن و فراموش نکردن عادت ( تهیه کردن مواد مخدر . مصرف کردن مواد مخدر و نشستن)
ت سوم بخاطر تداوم داشتن در جلسات و دور نشدن از جمع دوستان بهبودی وتنها نبودن
الف چهارم بخاطر انکار نکردن و عاجز بودن در مقابل بیماری اعتیاد
د آخر بخاطر درستکاری درس گرفتن از کار کرد قدمها در جلسات و زندگی بدون مصرف مواد

‹‹‹ هدف اصلی انجمن معتادان گمنام پاک ماندن و رساندن پیام بهبودی به معتادی که هنوز در عذاب است می باشد ›››
1. بخاطر اینکه na راهی برای پاک ماندن به ما پیشنهاد می کند .
2. رسیدن به عجز خود و شناخت بیماری اعتیاد.
3. پیدا کردن یک روش زندگی جدید با اصول برنامه na .
4.قطع و عدم ادامه مصرف مواد مخدر .( بیماری اعتیاد را در یک نقطه متوقف کردن )
5.دست برداشتن از رفتار / کردار/ گفتار و اعمال معتاد گونه.
6. پیدا کردن و جایگزین کردن نیروی برتر از مواد مخدر .
7. احترام گذاشتن به اطرافیان و دیگران .
8. تغییر شخصیت گذشته و باور داشتن به اینکه بدون مواد مخدر هم می توانیم زندگی خوبی را داشته باشیم .

با وجود احساس تعلق به انجمن معتادان گمنام می تونم از تنهایی در بیام و در کنار دوستان بههودی در انجمنna دیواری که من رو از دیگران جدا می سازد را واژگون کنم و یک زندگی خوبی را از نو بسازم. بخاطر همین که خودمو معتاد معرفی میکنم نه یک معتاد مصرف کننده بلکه یک معتاد رو به بهبودی . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد