خدمات اینترنتی جامع (فریمان )

همفکری و تعامل کمک به یکدیگر

خدمات اینترنتی جامع (فریمان )

همفکری و تعامل کمک به یکدیگر

می خواهم خوشبت باشم اما خوشبتی را کجا پیدا کنم

آرزوی چند سال گذشته از دست رفته که فکر می کردم هرگز به خواسته هایم نمی رسم اما چه که گذشت زمان و بر قراری روابط نادرست اجتماعی همه این خوش بینی و آرزوهای مبهمی را که باید در موردش تلاش و مشورت ودر کل فکر می کردم را به پایانی بس دشوار و نا امید کننده تبدیل کرد سئوالی که امروز در موردش باید بیشتر تلاش کنم  با کمی تعمق فکر می کنم این سئوال را در دورانی که خواسته هایم را خانواده فراهم می کردند به نوعی دیگری می شد برایم بیان کنند آیا خوشبختی را با مصرف مواد مخدر در شرایط سخت و بدور از جامعه در تنهایی و خود محوری پیدا  می کنی مسلما" خیر چیزی برایم امروزه آشکار شده اما باید برای بهتر شدن و رسیدن به آنها راهی مثبت پیدا کنم و به بیراهه ها گذشته برنگردم و راه تازه ای برای رسیدن به خوشبختی ها جستجو کنم تا موفق و سر زنده در اجتماع و خانواده خود داشته باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد