خدمات اینترنتی جامع (فریمان )

همفکری و تعامل کمک به یکدیگر

خدمات اینترنتی جامع (فریمان )

همفکری و تعامل کمک به یکدیگر

من چرا آمده ام

پاور قشنگی است حتما" دانلود کنید

http://s3.picofile.com/file/7389623866/%D9%85%D9%86_%DA%86%D8%B1%D8%A7_%D8%A2%D9%85%D8%AF%D9%87_%D8%A7%D9%85.pps.html


بیداریهای روحانی

 حاصل از کارکرد این قدمها...»

قدم دوازدهم


«از کجا بدانم که بیداری روحانی را تجربه کردهام؟» در مورد بسیاری از ما بیداری روحانی به تدریج حاصل میشود. شاید اولین آگاهی روحانی ما به سادگی قدرشناسی جدیدی از زندگی باشد. شاید روزی متوجه صدای پرندگان آوازخوان در صبحدم شویم. زیبایی ساده یک گل شاید به ما یادآوری کند که وجود نیرویی برتر از ما در زندگی مؤثر است.  

اغلب اوقات بیداری روحانی با گذشت زمان تقویت میشود. صرفاً از طریق زندگی بر اساس عقاید شخصی میتوانیم برای دستیابی به بیداری روحانی بیشتر تلاش کنیم. میتوانیم تلاشهای خود را ادامه دهیم تا ارتباط آگاهانه خود را از طریق دعا و مراقبه روزانه بهبود بخشیم. میتوانیم راهنمایی مورد نیاز خود را از درون بشنویم. میتوانیم از معتادان دیگر درباره تجربیاتشان از روحانیت بپرسیم. میتوانیم وقت خود را به سپاسگزاری از دنیای اطرافمان اختصاص دهیم. 

22 دی  

فقط برای امروز:  درباره بیداریهای روحانی که تجربه کردهام، فکر میکنم. سعی میکنم از وجود خداوند آگاه باشم. در روز وقتی را به سپاسگزاری از آثار نیروی برتر در زندگی خود اختصاص میدهم. 

فرصتی طلایی

فرصتی بی نظیر برای همه           وقت را از دست ندهید               انتخاب با خودتان است
ببیند>>>>>>>>>>>>>خرید کنید>>>>>>>>>>>>>>تحویل بگیرید
این هم آدرس لینک

نفس عمیقی بکش و با خداوند صحبت کن

                  

«گاهی اوقات وقتی دعا میکنیم، اتفاق جالب توجهی رخ میدهد:  وسایل، روشها و

 انرژی لازم برای انجام امور بیشتر از توان خود را به دست میآوریم.» 


گاهی اوقات سازگاری با ناملایمات و نومیدیهای کوچک زندگی، دشوارترین مهارتی است که باید در بهبودی یاد بگیریم. هر روز با ناراحتیهای کوچکی روبرو میشویم. از باز کردن بند کفش بچهها گرفته تا ایستادن در صف بازار، روزهای زندگی ما پر از مشکلات کوچکی است که باید تا حدی با آنها کنار بیاییم.  

اگر مراقب نباشیم، ممکن است با زورگویی یا دندان قروچه کردن سعی در رفع این مشکلات داشته باشیم و با سختگیری درباره اینکه چگونه باید آنها را برطرف کنیم، خود را سرزنش کنیم. این رفتارها نمونههایی از برخورد ضعیف است، ولی حتی اگر اوضاع ما این قدر هم وخیم نباشد، احتمال بهتر شدن وجود دارد.    

هر بار که زندگی، ما را با مانع کوچکی در برنامههای روزانه روبرو میسازد، کافیست نفس عمیقی بکشیم و با خداوندی که درک میکنیم، صحبت کنیم. با علم به اینکه میتوانیم از آن نیرو صبر، تحمل یا هر آنچه میخواهیم دریافت کنیم، با مشکلات بهتر برخورد میکنیم و اغلب اوقات لبخند میزنیم.  

12 دی  

فقط برای امروز:  هر گاه که احساس درماندگی میکنم، نفس عمیقی میکشم و با خداوند خود صحبت میکنم.