خدمات اینترنتی جامع (فریمان )

همفکری و تعامل کمک به یکدیگر

خدمات اینترنتی جامع (فریمان )

همفکری و تعامل کمک به یکدیگر

سنت دوم : در ارتباط با هدف ما تنها یک مرجع نهایی وجود دارد

گر از اصل چرخشی در ساختار خدماتی استفاده نکنیم باز همان خدمت رسانی حکومتی را انجام می دهیم ومنعکس کننده خوبی برای گروه نیستیم ودر حفظ وحدت گروهی تک روی کرده مشورت پذیر نبوده ساز مخالف می زنیم و به دیگران اجازه خدمت نمدهیم در پی منافع شخصی مشکلات را انبوه می کنیم پس با اصل چرخشی باید دیگران هم تشویق شوند تا در سطوح خدماتی ضمن بهبودی از توانایی های مثبت همرا ه با سایر اعضاء گام بر داشته هدف اصلی را دنبال کنند وقتی از ما خواسته می شود خدمت کنیم در می یابیم که در مقابل نیروی برتر مهربان که در وجدان گروه حاضر شده است مسئول هستیم این مسئولیت را با رفتارهای خیر خواهانه و محبت آمیز می پذیریم رعایت اصولی که در سنت ها نهفته اند در تمام اقدامات ما مصداق دارد می توانیم برای کسب راهنمایی در انجام مسئولیت های خود به وجدان فردی یا وجدان دسته جمعی رجوع کنیم . ( چگونگی عملکرد سنت دوم پارا گراف آخر ص137و138)

شما چگونه خداوند را در فرایند تصمیم گیری شرکت می دهید؟

وقتی اراده شخصی را کنار گذاشته واراده خداوند را در نظر می گیریم.
کار کردن قدم ها و سنت ها در برنامه و زندگی.
بدون ترس از قضاوت دیگران صادقانه پاسخ دادن به سوالات و شنیدن حرف های آنها.
دعا ومراقبه داشتن و گذشتن از غرایض شخصی در جلسات.
ارتقاء دادن رابطه آگانه و وجدان گروه با دعوت خداوند در تصمیم گیری و درون خود.
تسلیم در برابر خواست نیروی برتر و رسیدن به فهم مشترک با در نظر گرفتن منافع مشترک و هدف اصلی.
مشورت + ایثار+تعهد+عشق به خدمت وداشتن تواضع وفروتنی
معتادان گمنام یک برنامه خدادادی است و ما فقط به لطف خدا و وجدان گروه می توانیم بقا و سر بلندی گروه را حفظ کنیم.
( کتاب پایه فصل ششم سنت های دوازده گانه سنت دوم )

درسنت دوم از مرجع نهایی خداوندی مهربان که به گونه ای ممکن خود را در وجدان گروه بیان کند صحبت شده حال همین مطلب در مفهوم ششم وجدان گروه اصول روحانی و دعوت خداوندبر تصمیمات نیز اشاره شده اراده خداوند نه اراده شخصی /شرکت در جلسات و مشارکت / دعاو مراقبه / تراز نامه نویسی وغیره...........در معتادان گمنام ما بجای اتکا به عقاید شخصی ویا غرور به خداوندی مهربانی که خود را در وجدان گروه بیان می کند رجوع می کنیم تا با مشورت و راهنمایی تصمیمات مثبتی را انجام دهیم و هدف اصلی را با نیت خیر دنبال کنیم.

  چرا چرخش خدمتگزاران در تمام سطوح خدماتی مهم است؟
چون به نوعی از چهره شدن جلوگیری می شود و تنها در قالب یک شخصیتی نیستیم و به دیگران اجازه خدمت می دهیم تادر دحدت گروهی هدف اصلی را دنبال کنیم که قلبnaکارکندوخون در رگ ها درجریان باشد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد