ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
روش پیام رسانی در تمام سطوح باید هدف اصلی مان را دنبال کند |
استفاده از نشریات و سخن گو یان NA در پیام رسانی |
همکاری و تعاون با دیگر موسسات مرتبط به نحوی که باعث خوش بینی مردم نسبت بهNA شود |
تفاوت همکاری و تایید برای پیان رسان و همچنین سازمانهای مرتبطمشخص می شود |
تمرکز فقط بر روی بهبودی از اغتیاد است پس مذاهب یا سازمانهای دیگر را رد نکنیم |
انرژی و پول به انتشار پیام اختصاص یابد تا هدف اصلی با اهداف سازمانهای دیگر مخلوط نشود |